9 czerwca 2022, godzina 12 // Stadion PGE Narodowy, BeIN Offices
Pobierz bezpłatnie raport z badania!
Zgadzam się na kontakt marketingowy ze strony SoftArchitect Sp. z o.o. za pomocą podanego adresu e-mail. Możesz zawsze wycofać zgodę na kontakt marketingowy, np. pisząc na adres [email protected]. Masz także prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Administratorem Twoich danych jest SoftArchitect Sp. z o.o.. Więcej o tym, jak chronimy Twoje dane dowiesz się w polityce prywatności.
Galeria zdjęć z konfernecji
Badania CAWI są podstawową techniką zbierania danych o konsumentach. Oznacza to, że większość wyników badań opiera się na opiniach i ocenach osób ze „społeczności panelistów”.
Pionierskie badanie „Kim jest polski respondent?” odpowiada na pytanie
kim są osoby, które biorą udział w panelach internetowych oraz jakie są ich motywacje do
uczestnictwa w badaniach marketingowych.
Celem projektu jest pozyskanie rekomendacji do uspójnienia standardów i
poprawy jakości danych pozyskiwanych z paneli w Polsce.
SoftArchitect i HERSTORIES dzielą się wynikami po to, by unaocznić jakie
działania zwiększą motywację respondentów do udziału w badaniach oraz poprawią jakość
pozyskiwanych danych.
Ważnym elementem projektu jest pokazanie perspektywy respondentów, poznanie
ich oceny i satysfakcji ze współpracy z firmami badawczymi.
Agenda
12:00 - 12:15
Rejestracja
12:15 - 12:25
Powitanie Rafał Sobczak - SoftArchitect
12:25 - 13:00
Respondent czy Konsument? Marta Majchrzak & Ewa Świątkowska - HERSTORIES
13:00 - 13:45
Responsument - nowe podejście do prowadzenia paneli internetowych Rafał Sobczak - SoftArchitect
13:45 - 14:10
Innowacyjne metody motywacji Przemysław Wenka & Paweł Jurczyszyn - Motivation Direct
Współtwórca innowacyjnych systemów informatycznych skali Enterprise (panele internetowe, systemy wspierające realizację badań dowolnymi technikami, systemy ankietowe i in.).
Przez 14 lat związany był z Instytutem SMG/KRC (obecnie Kantar Polska), gdzie pełnił funkcję szefa zespołu doboru prób i technologii bazodanowych. Odpowiadał za dobór prób m.in. do badania słuchalności radia w Polsce - Radio Track, jednoźródłowych badań konsumenckich Target Group Index, a także projektował i wdrażał systemy wspomagające realizację ww. badań.
W SoftArchitect na stanowisku dyrektora generalnego i prezesa zarządu.
Od 2020 roku pełni rolę konsultanta merytorycznego Komitetu Badań Radiowych.
Marta Majchrzak
Co-Founder
„Jako psycholożka społeczna z naturalną ciekawością ludzi i ich zachowań” Marta 20 lat temu skończyła studia i od tego czasu zajmuje się badaniami jakościowymi i ilościowymi. Karierę rozpoczęła w SMG/KRC, które wspomina z łezką w oku. Z zaangażowaniem prowadzi projekty badawcze na styku marketingu i nauk społecznych i popularyzuje ich wyniki w mediach. Współautorka pierwszego w Polsce badania o siostrzeństwie, kocha projekty dotyczące kobiet. Założycielka HERSTORIES. Dyrektorka merytoryczna Sisters of Europe Polska. Stypendystka Tarbut Fellowship inspirowanego programem Wexner Heritage Program.
Ewa Świątkowska
Co-Founder
Socjolożka i badaczka z ponad 15 letnim stażem. Ekspertka w zakresie badań jakościowych, z bardzo dużym doświadczeniem pracy po stronie biznesu, zarówno w branży FMCG, jak i w finansowo-technologicznej.
Interesuje się nieoczywistościami badawczymi: prowadziła etnografię z rolnikami w 9 krajach EMEA, współtworzyła bank mobilny w Belgii, badała losy mniejszości olenderskiej w dorzeczu środkowej Wisły.
Ma słuch na różnice międzykulturowe, wypracowany w trakcie pracy na wielu rynkach europejskich.
Przemysław Wenka
CEO
Od 7 lat CEO i współwłaściciel Motivation Direct, wcześniej przez 12 lat Dyrektor Sprzedaży w Sodexo Benefits and Rewards. Udało mu się z sukcesem wdrożyć wiele projektów sprzedaży zarówno w Polsce jak i zagranicą. Wprowadzał w Polsce jedną z pierwszych platform do zarządzania programami lojalnościowymi i motywacyjnymi. Jest ciekawy świata i nowych wyzwań, stąd lubi rozwijać wspólnie z klientami projekty, które przekładają się na sukcesy w sprzedaży.
Paweł Jurczyszyn
Senior Program Manager
Project Manager z wieloletnim doświadczeniem, wdrożył wiele programów motywacyjnych i lojalnościowych. Posiada duże doświadczenie we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzrost zaangażowania Uczestników.